September 21, 2011

4 Responses to “”

  1. Marjan Bassie Says:

    Ik kijk uit naar dit boek! Wat ben ik blij dat ik net op tijd achter de datum van de presentatie kom zeg… ik ga zeker proberen te komen. Verheug me nu al op de tekening aan de binnenkant van de kaft (en al die andere)…

    • Marieke Coenen Says:

      Heej Marjan!! Oei sorry dat ik je nog niet had gemaild… ik heb inderdaad niet alle email adressen in mijn bestand. Maar zal de jouwe snel opslaan😉 Tof als het lukt te komen! En leuk je weer te zien :))

      • Marjan Says:

        Ha Marieke, ik had natuurlijk helemaal niet in de gaten dat het zo’n intieme ‘book launch’ zou zijn maar was des te gelukkiger dat ik er was. Prachtige opening, doorwrocht verhaal-achter-de-schermen (zaten een paar eye-openers in voorm e!). De orginele prenten hingen er he-le-maal goed: mijn dochter kroop gelijk in de details en ik ben bijven plakken aan het Dorp in de Schemering- dat vond ik op facebook al adembenemend. Klapper was hier thuis op de bank toen we het boek samen hebben gelezen en nog eens gelezen. En bekeken. En nog eens terugbladerden voor een detail.
        Veel voorspoed gewenst met de Groene Pompoen!

      • Marieke Coenen Says:

        Hee Marjan.

        Dank je wel!!!! Ik vond het super dat jullie waren gekomen! Voor ons was het ook een hele fijne presentatie met al die glimlachende toehoorders :)) Fantastisch om te horen dat jullie het boek mooi vinden! Dank je wel en veel groetjes MArieke


Leave a Reply

