Leuk babycadeau, zo’n naampostertje…

July 25, 2014

Zoek je een bijzonder en persoonlijk kraamcadeau? Of wil je graag iets extra’s bestellen bij je eigen geboortekaartjes?

Je kunt mij een vrolijk geïllustreerd naampostertje op A4 formaat laten drukken. Hiervoor gebruik ik luxe 300grams Conqueror Vergeé-papier. Dit lijkt een beetje op aquarelpapier. Elk geboortekaartje uit mijn collectie kan hiervoor gekozen worden.

Geef mij de naam door en ik zorg dat het postertje binnen 5 werkdagen bij je thuis is. Doe er zelf een A4 lijstje omheen en klaar!

Prijs: €15 incl verzendkosten (zonder lijst).

Dit bijzondere cadeau kun je  HIER  bestellen (klik)

loek1 pepijn-hand2

4 Responses to “Leuk babycadeau, zo’n naampostertje…”

  1. kraamkadi Says:

    Wat leuk gemaakt! Dat zijn echt hele leuke geboortekaartjes, en ik horen zeggen dat het vaak één van de lastigste dingen zijn om goed te doen.


Leave a Reply

