Nog gauw…

December 20, 2015

Nog gauw wat kerst- en nieuwjaarskaartjes nodig? Ze liggen klaar in mijn winkel! En met de code KERSTKORTING2015 zijn de verzendkosten gratis…..
Oja… en gratis gekleurde enveloppen !

https://www.etsy.com/shop/MariekeCoenen…

kerstkaart-huisje foto-kerstbomen kerstkaart-dieren foto-sneeuwlandschap gekleurde-enveloppen-plaatje-2

 

 

2 Responses to “Nog gauw…”

  1. Cati Langendijk Says:

    Ha Marieke,
    Doet je link het wel ? Bij mij niet iig. Je kaartje met het huisje is echt prachtig, dat licht!
    Cathelijne en ik zouden graag eens leren hoe je dat tekent.
    Denk je ook aan het beschermen (watermerken?) van je tekeningen zodat niet iedereen eenvoudig via internet een kopie / foto kan maken? Dan is zelf printen namelijk een fluitje van een cent en hoeft niemand meer via jou te kopen…
    Misschien heb je allang bescherming, ik zag het echter niet zo snel.

    Lieve groet! Cati

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    > Op 20 dec. 2015 om 22:27 heeft Marieke Coenen het volgende geschreven:
    >
    >
    >

    • marieke Says:

      Hee Cati!
      Bedankt voor je berichtje. Ja bij mij doet die link het wel…
      Leuk dat jullie binnenkort weer komen tekenen! Het tekenen van licht lijkt moeilijker dan het is, dus dat wordt leuk🙂 (denk ik)
      Mn tekeningen zijn idd niet gewatermerkt. Maar de afbeeldingen hebben alleen maar beeldscherm resolutie. Als dat geprint of gedrukt wordt, ziet dat er niet zo interessant uit als een kaartje wat met een hoge resolutie is gemaakt. Maar misschien ben ik daar wel te makkelijk in…?
      Tot gauw
      groetjes Marieke


Leave a Reply

